Archiwalna Strona
Szanowni Państwo,
z uwagi na zmiany interpretacji wytycznych oraz regulaminu konkursu „Granty PPGR” - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym, istnieje konieczność doprecyzowania informacji, umożliwiających przeprowadzenie oceny formalno-merytorycznej złożonego przez Państwa Oświadczenia.
W celu dokonania weryfikacji poprawności danych w złożonych oświadczeniach, zobowiązuje się Państwa do uzupełnienia dokumentacji o niezbędny dokument potwierdzający zatrudnienie, wskazanego w oświadczeniu członka rodziny krewnego w linii prostej (tj. rodzic, dziadkowie, pradziadkowie), który to pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
Wymaganymi dokumentami na potwierdzenie faktu zatrudnienia są m.in.: zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania.
Ponadto zobowiązuje się również do złożenia dokumentów potwierdzających pokrewieństwo dziecka z ww. krewnym.
Dokumenty należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Chojnie w nieprzekraczalnym terminie do 26 listopada 2021 r. do godz. 15:15.”
Opracowanie graficzne
Centrum Informacji
w Chojnie
e-mail: nastrone@chojna.pl
Deklaracja dostępności