Archiwalna Strona Chojna
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

ProblemReport już w Chojnie

2014-11-05 14:51:59

Władze gminy zawsze starają się zrozumieć potrzeby mieszkańców. Dlatego też między innymi od października Burmistrz  Gminy Chojna wprowadził nową, dodatkową formę bezpośredniego powiadamiania urzędników przez mieszkańców gminy o awariach  i niebezpiecznych sytuacjach. W tej sprawie podpisana została umowa z  wrocławskim oddziałem praskiej firmy „Hrdlička” o instalacji i obsłudze programu pod nazwą ProblemRepert.
ProblemRepert jest usługą, która pomaga podwyższyć standard obsługi interesanta, poprawia otaczające nas środowisko, w którym żyjemy. Dzięki zwróceniu uwagi na problemy czy awarie, Urząd może odpowiednio szybko zareagować, aby minimalizować ryzyko strat czy uszczerbku na zdrowiu.

ProblemReport: zgłoszenie awarii w gminie

Jak działa ProblemReport ?
Aplikacja na Android dostępna w Google. Idąc ulicą zauważycie np. uszkodzony fragment chodnika, brak pokrywy od kanału, uszkodzony znak drogowy, bałagan wokół śmietnika lub bezdomne zwierzę, co możecie zrobić?
Należy wówczas  
- ściągnąć aplikację do smartfonu Google,
- oznaczyć problem w aplikacji na łatwej do odczytu mapie,
- zrobić zdjęcie komórką i  odesłać zgłoszenie z krótkim opisem,
- poczekać na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenie.
To wszystko trwa tylko kilka minut i automatycznie komunikat trafi do jednostki odpowiedzialnej za usunięcie awarii.
Zgłoszenia można dokonać również korzystając z aplikacji umieszczonej na internetowej stronie: chojna.pl.
a co oferuje ?
•    Wprowadzenie rodzaju problemu włącznie z lokalizacją pozycji z dołączeniem zdjęcia
•    Stan rozwiązywanego problemu
•    Rozwiązanie w duchu e-Urzędu
•    Wysokiej jakości mapy dla wprowadzenia pozycji
•    Ewidowanie zdarzeń na jednym miejscu
•    Dostęp możliwy bez rejestracji
•    Statystyka dla potrzeb lokalizacji miejsc np. częstego wandalizmu

Więcej informacji można uzyskać u koordynatora programu, inspektora ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego Jerzego Ostrowskiego tel. 91 414 12 95 wewn. 53 lub 695 330 240 oraz na wyłożonych w budynku Urzędu ulotkach.

Zapraszamy do korzystania.

 



Strona główna

Licznik odwiedzin

12193377

Opracowanie graficzne
Centrum Informacji w Chojnie e-mail: nastrone@chojna.pl Deklaracja dostępności

Obsługa techniczna
ALFA TV

Archiwalna Strona